Rum & Sigaren - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Rum & Sigaren - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Rum & Sigaren

Door: Fred van der Ven

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

31 Mei 2015 | Nederland, Eindhoven

Op Zondag 14 juni a.s. vertrekken we naar Havana voor een Fly Drive vakantie op Cuba. De internet verbindingen op Cuba zijn slecht, traag of soms helemaal niet beschikbaar. Of jullie dus regelmatig een reisupdate krijgen weet ik niet, maar je merkt het vanzelf.

• 31 Mei 2015 - 22:58

Lia:

Joepie ik mag weer met jullie mee op reis! Misschien komen de verhalen deze keer met horten en stoten maar ik hou het in de gaten hoor.
    Wens jullie (en mezelf) alvast een hele goede resi en veel plezier!

• 01 Juni 2015 - 00:14

Kiki & Ruud:

Geweldig leuk! Wens jullie een super reis toe, geniet ervan! Liefs Kiki

• 01 Juni 2015 - 07:20

Carin:

Ook ik wil weer graag met jullie mee op vakantie !!

• 01 Juni 2015 - 08:23

Yvonne En Peter:

We zien wel of we weer kunnen meegenieten.
    In ieder geval wensen we jullie een mooie, bijzondere en leuke reis toe.
    XX

• 01 Juni 2015 - 09:30

Wil:

dat wordt weer meegenieten.
    Wij wensen jullie een goede vlucht en een heerlijke reis met veel leuke avonturen.

• 01 Juni 2015 - 13:57

George:

Ahhh, dat brengt herinneringen bij mij naar boven. In 2007 heb ik ook een rondreis door Cuba gemaakt (zonder planning en met illegale overnachtingen bij mensen thuis). Mooi land!! Ben benieuwd of ze nog steeds reizigers verplichten lifters mee te nemen. Heel veel plezier!!

• 01 Juni 2015 - 20:16

Roelof & Martha:

Hallo Fred & Joke,

Leuk dat we weer deelgenoot mogen zijn van jullie belevenissen nu in Cuba. Vanuit een lekker warm en zonnig Moraira ( halverwege tussen Valencia en Alicante) wensen wij jullie sterkte met de voorbereidingen. Kijken uit naar jullie rum & sigaren verhalen.
    Adios,
    R&M