We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

12 Augustus 2013 | Nederland, Eindhoven

Vanmorgen om 06.30 uur zijn we weer geland op Schiphol. Het was een erg indrukwekkende rondreis. Een reis die alles in zich heeft gehad. Zowel dier en mens en prachtige flora. Leuk om dichtbij de lokale bevolking te komen met de altijd lachende kinderen. Juist omdat Uganda niet heel erg toeristisch is krijg je het echt Afrika gevoel. Prachtig groen en kleurrijk. Met als hoogte punt oog in oog staan met een berg gorilla. Een reis om nooit meer te vergeten.

Ik hoop dat ik met m'n reisverslagen jullie een goed beeld heb kunnen geven van de reis en jullie ook een beetje het Afrika gevoel hebben kunnen meebeleven. Ik vond het zelf in ieder geval leuk om onze ervaringen met jullie te delen.

Tot de volgende reis!

P.S. De reisverslagen van het afgelopen weekend zal ik deze week nog plaatsen.


  • 12 Augustus 2013 - 23:12

    Anneke:

    fijn dat jullie weer thuis zijn wat een ervaring rijker ben benieuwt wat de volgende reis word bedankt voor de reisverslagen zal van de week als fred alles erop gezet heeft alles even nog een keer lezen groetjes en een dikke xxxxxxx

  • 12 Augustus 2013 - 23:16

    Wil:

    Wat is dat balen zeg, dat jullie alweer thuis zijn hahaha.
    De verslagen van jullie reis, wat zal ik die missen zeg.
    Ik kon met jullie mee beleven wat ikzelf in het echt nooit zal zien.
    Genoten van je verslagen Fred, een heerlijke schrijfstijl heb je.
    En ik zit me nu al te verheugen op je film, die je (hoop ik) nog gaat maken.
    Bedankt voor al het mooi's wat ik via jouw ogen heb kunnen zien.

  • 12 Augustus 2013 - 23:20

    Lia:

    Jammer voor jullie -én ons- dat de reis voorbij is. Wel fijn te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn! NU nog even de laatste verhalen afwachten en dan hoop ik nog ergens veel beeldmateriaal te kunnen bekijken.
    Bedankt voor deze bijzondere reis die we mee mochten beleven!
    Zie jullie graag weer bij een volgend avontuur!

  • 13 Augustus 2013 - 00:04

    Yvonne:

    Welkom thuis, Fred en Joke. Ik heb genoten van de reisverslagen, het was alsof we er een klein beetje zelf bij waren.
    Ook ik ben benieuwd naar de foto's en film. Jou kennende, Fred, zal je daar ook wel weer iets moois maken.
    Liefs,
    Yvonne

  • 13 Augustus 2013 - 08:15

    Chiela Bergsma:

    lieve Fred en Joke
    fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Ik heb genoten van jullie reisverslag!
    wat een indrukwekkende reis hebben jullie gemaakt.
    het verslag met die gorilla vond ik erg spannend!

    groeten
    Chiela

  • 13 Augustus 2013 - 09:12

    Carin:

    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Het was weer een geweldige reiservaring die ik mee mocht beleven. Ben benieuwd naar de foto's.


  • 13 Augustus 2013 - 12:19

    Fred Van Der Ven:

    bij een paar reisverslagen heb ik gisteren al wat foto's geplaatst.

  • 13 Augustus 2013 - 17:51

    Johnny:

    Welkom thuis

  • 17 Augustus 2013 - 11:46

    Roelof & Martha:

    Hallo Fred & Joke,

    Wij willen jullie nog hartelijk bedanken voor alle leuke en spannende verslagen. We hebben ze allemaal gelezen en we kunnen ons een heleboel zaken voorstellen van jullie beschrijvingen na onze Kenia/Tanzania ervaring.
    Hopelijk kunnen jullie weer wennen in dit overgeorganiseerde landje.

    Groetjes,
    R & M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Fred & Joke in Oeganda

Dit is het land van de dichte wouden, gorilla's en chimpansees, maar ook van savannelandschappen met leeuwen, zebra’s en giraffen. Uganda heeft een paradijselijke natuur, een zeer hartelijke bevolking en staat hopelijk garant voor een rondreis vol avontuur bij de bron van de Nijl.

This is the land of dense forests, gorillas and chimpanzees, but also of savanna landscapes with lions, zebras and giraffes. Uganda has a natural paradise, a very cordial population and is hopefully guarantee a trip full of adventure at the source of the Nile.

Esta es la tierra de los bosques densos, los gorilas y los chimpancés, sino también de los paisajes de sabana con leones, cebras y jirafas. Uganda tiene un paraíso natural, una población muy cordial y espero que se garantiza un viaje lleno de aventuras en la fuente del Nilo.

Aquesta és la terra dels boscos densos, els goril · les i els ximpanzés, sinó també dels paisatges de sabana amb lleons, zebres i girafes. Uganda té un paradís natural, una població molt cordial i espero que es garanteix un viatge ple d'aventures a la font del Nil

این سرزمین جنگل های انبوه، گوریل و شامپانزه، بلکه از مناظر دشت بی درخت با شیر، گورخر و زرافه است. اوگاندا دارای یک بهشت طبیعی، جمعیت بسیار صمیمی است و امیدوارم تضمین یک سفر پر از ماجراجویی در منبع رود نیل.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

We zijn weer thuis!

09 Augustus 2013

Lake Mburo

08 Augustus 2013

Lake Bunyonyi

07 Augustus 2013

Gorilla's 3

06 Augustus 2013

Gorilla's 2
Joke & Fred

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 49612

Voorgaande reizen:

14 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Fred & Joke in Cuba

02 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Fred & Joke op De Kleine Sunda Eilanden

21 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Fred & Joke in Oeganda

07 Augustus 2011 - 04 September 2011

Fred & Joke in Zuidelijk Afrika

Landen bezocht: