Dag 24 - Gili Meno 2 - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Dag 24 - Gili Meno 2 - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Dag 24 - Gili Meno 2

Door: FvdV

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

25 Juni 2014 | Indonesië, Gili Meno

Ook dag twee op Gili Meno was een heerlijke ontspan dag. Eerst weer ontbijten op het strand en daarna hebben we de andere helft van het eiland rond gelopen. Daar was niet zoveel te zien. Een paar leuke stekjes voor backpackers en ook een geheel verlaten en vervallen Lodge complex. Het moet ooit een mooie locatie zijn geweest en waarom het er nu niet meer is? Wat opvalt hier in Indonesië is dat men leuke dingen kan bouwen, maar het onderhoud laat dan vaak te wensen. Als het echt niet meer kan gooit men het plat en bouwt iets nieuws. De zon is vandaag weer terug en dat is te merken. Het is meteen veel warmer dan gisteren. Voor onze Lodge weer geluncht en daarna eventjes bakken in de zon. Nog een klein beetje bijkleuren. Vanavond hebben we gezamenlijk gegeten, onze gids bedankt en nog een afzakkertje genomen. Dadelijk slapen want we krijgen weer een lange reisdag morgen. Eerst maar eens kijken of we allemaal goed op de boot kunnen komen en dan naar Lombok, waar de bus klaar staat om ons naar Praya airport te brengen. Vandaar vliegen we eerst naar Jakarta en dan de vlucht naar Amsterdam. Het zit er bijna op :-(.

• 25 Juni 2014 - 19:54

Carin:

Ahhhhhhhhhhhh, zit mijn vakantie er weer op?!

Ja, eens is het afgelopen en moet de terugreis weer aanvangen he. Wat hebben jullie er weer een leuk vakantieboek van gemaakt. Voor mij is het net of ik mee ben en heb er dus van genoten. Nu nog de laatste loodjes en dan...............

Wens jullie een goede thuisreis en wellicht weer eens snel tot ziens.

• 25 Juni 2014 - 20:48

Marianne Bosma:

Jullie maken een fantastische reis! Succes met de terugreis en tot gauw! XXX Johan & Marianne