Victoria Falls - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Victoria Falls - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Victoria Falls

Door: Joke & Fred

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

08 Augustus 2011 | Zimbabwe, Victoria Falls

De vlucht vanuit Johannesburg is goed verlopen. Binnen anderhalf uur in Victoria Falls Zimbabwe. Het land binnenkomen was wat lastiger. Niet lastig, maar het duurde ongeveer 2 uur bij de douane. Ja, wat wil je als ze alles met de hand moeten doen en dan nog in drievoud. Het kost ook nog US$30 p.p., dus wel waar voor je geld.

Na de douane was onze gids Calisto Mufata er ook. De Overland truck stond klaar en na het inladen op naar het Sprayview Hotel. Ontvangst met een cocktail, naar de kamers en om een uur of 4 een briefing bij de pool hoe de verdere reis er uit gaat zien. 's Avond een "braai" diner met de heerlijkste stukken vlees. Koudou was erg lekker. Het is een soort antilope.
Na het eten lekker naar ons bedje, want je bent na zo'n reis toch wel moe.
wordt vervolgd.........

• 10 Augustus 2011 - 10:07

Lammert:

Fred, ik krijg toch wel hele rare schepsels te zien als ik Kodo google :) Weet je zeker dat het lekker was? Enfin, zo te zien vermaken jullie je prima. Houden zo!!