Back Home - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Joke & Fred

04 September 2011 | Nederland, Eindhoven

Een fantastische reis is ten einde en we zijn terug in Nederland.
We hebben zoveel gezien en het is moeilijk met foto's en film weer te geven. Afrika is een land dat je zelf moet voelen en ik wil iedereen aanraden om, als je de mogelijkheid hebt, dit mooie continent te bezoeken. De uitspraak van onze gids bij het afscheid zegt genoeg: "jullie hebben een horloge, maar wij hebben de tijd".
Morgen weer aan het werk.

• 05 September 2011 - 05:35

Carin:

Wat een geweldige reis !

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.
    Wij gaan binnenkort ook op vakantie, niet zo spectaculair als jullie hoor, en daarna ga ik genieten van de foto's van jullie.

Carin

• 05 September 2011 - 08:22

Wil En Roel:

Hoi Joke en Fred, welkom in het kille Nederland. Bedankt voor de heerlijke reisverslagen, we hebben ervan genoten.
    We hebben via jullie een idee gekregen van dat prachtige land.
    Bedankt dat me met jullie een beetje konden meereizen het was een waar genoegen.
    Veel liefs Roel en Wil

• 05 September 2011 - 09:04

Kim Enri:

Gefeliciteerd met het idee van de overdracht van een vakantie voor ons allemaal kunnen doen, maar we hebben geleefd er intens van. Dit is waar u kunt genieten herinneren deze prachtige reis. Welkom thuis en veel knuffels voor u en de familie.

• 05 September 2011 - 15:06

Barbara:

Je kunt het niet beter verwoorden.

Je moet het voelen.

Fijn dat jullie weer goed en gezond zijn aangekomen.

• 05 September 2011 - 15:16

"Pa En Ma:

Het is hier wisselvallig weer,maar dat was volgens jullie, daar niet veel anders we hebben door jullie een klein beetje mee gereisd,bedankt daarvoor en Welkom Thuis.

• 06 September 2011 - 13:23

Joke & Fred Van Der Ven :

Kim en Enri zijn vrienden uit Barcelona. Zij hebben onze verslagen elke keer vertaald via google translate en toen gelezen. Hun bericht bij dit verslag is via Google vertaald vanuit het spaans. Je kunt je ongever voorstellen hoe de spaanse vertaling van onze verslagen er uit heeft gezien, haha.

• 05 Maart 2013 - 10:44

Yvonne:

Lieve Joke en Fred,

Heb vandaag nog een keer rustig door alle verhalen en foto's gebladerd. Blijft een fantastische reis die jullie gemaakt hebben, twee jaar geleden.
    Hoop van harte dat jullie reis door Uganda, aankomende zomer, eveneens zo'n mooie en indrukwekkende reis zal worden en wij ook daar dan weer van kunnen meegenieten.