Victoria Falls - Elephant Ride - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Victoria Falls - Elephant Ride - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Victoria Falls - Elephant Ride

Door: Joke & Fred

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

10 Augustus 2011 | Zimbabwe, Victoria Falls

Vroeg op vandaag. Om 7 uur aan het ontbijt en daarna met de adventure bus naar een nature park voor een Elephant Ride. In het park werden we voorgesteld aan de drivers en de olifanten. Een uur durende tocht op de rug van de olifanten. Onderweg buffels, impala's, Giraffes.
Het was een leuke ervaring. Na de onze olifant Jock eten gegeven.
Wij zaten op de vader, Ruud en Kiki op de moeder en er liep nog hun baby olifantje mee.
wordt vervolgd.......

  • 10 Augustus 2011 - 10:23

    Lammert:

    Ik zie hier dat de temperatuur nogal verschilt met de aankomst van de 1e dag. Lekker zeker?

  • 10 Augustus 2011 - 10:36

    Diny:

    hoi afrikaantjes, is Joke al opgeknapt?? ik kreeg vandaag van 3 dagen een reisverslag !! wat hebben jullie al leuke dingen gedaan, ik wil foto's zien haha
    ik neem aan dat de bagage klaar stond bij aankomst?? ik heb een Kobe beast gegoogled, je wil niet weten wat een eng beest dat is.... lijkt wel iets uit de oertijd haha....... tot hoors, veel plezier met alles, xxx

  • 10 Augustus 2011 - 15:29

    Yvonne En Peter:

    In zo'n korte tijd al drie leuke verslagjes kunnen lezen. We hopen dat jullie dit kunnen continueren gedurende de hele reis want het is voor ons ook spannend om te blijven volgen wat jullie allemaal beleven.
    Groetjes vanuit een regenachtig Texel !!

  • 12 Augustus 2011 - 11:12

    Konijn Uit Meerhoven:

    He die foto waar Joke de boom onderstut en Fred deze tegenhoudt is wel erg leuk wat zijn jullie sterk.
    Haha.
    Wat een leuke beesten onderweg.
    Blijf zo doorgaan met foto's maken dan hebben wij ook een indruk.
    Groetjes Rob en Mechelien

  • 14 Augustus 2011 - 12:52

    Ma En Pa :

    Ik had op hoofdstuk SUNSET CRUISE
    wat reactie gegeven maar weet niet of ik het goed gedaan had en toen ik dat na wilde kijken bleek dit reisverslag niet meer in mijn comp. te zitten[onbegrijpelijk] maar iets stoms gedaan natuurlijk.Wij hebben wel de fotos bekeken maar niet in een map gedaan.hopelijk kan dat nog.We weten in ieder geval dat jullie genieten,nog veel plezier Ma en Pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke & Fred

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 49691

Voorgaande reizen:

14 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Fred & Joke in Cuba

02 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Fred & Joke op De Kleine Sunda Eilanden

21 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Fred & Joke in Oeganda

07 Augustus 2011 - 04 September 2011

Fred & Joke in Zuidelijk Afrika

Landen bezocht: