Dag 13 - Labuan Bajo - Reisverslag uit Komodo, Indonesië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Dag 13 - Labuan Bajo - Reisverslag uit Komodo, Indonesië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Labuan Bajo

Door: FvdV

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

13 Juni 2014 | Indonesië, Komodo

Het WK gaat voor Nederland beginnen. Gisteravond geregeld dat we vannacht naar het centrum van Labuan Bajo werden gebracht om de wedstrijd ergens te gaan zien. Op het dorpsplein stond een groot scherm en beamer opgesteld. Het was druk, maar geen toerist of Hollander te bekennen. In de grote menigte van van 3 á 400 jongeren zaten we met z'n drieën. Wat een feest hoe verder de wedstrijd vorderde. We hebben zelfs met z'n drieën een polonaise gelopen over het plein. Ze wisten niet wat ze zagen al die locals. De chauffeur van de lodge was blijven wachten en rond vijf uur reden we weer terug en zochten ons bed op. Na een paar uurtjes toch maar weer eruit, ontbijten en wat shoppen in het dorp voor we de rest van de dag bij het zwembad gingen liggen. Heerlijk zo'n rustdag. Morgen vertrekken we naar de Komodo eilanden en verblijven drie dagen op een boot.

• 14 Juni 2014 - 16:24

Carine En Pierre:

wij hebben gisterenavond ook gesupporterd voor de nederlanders , ze hebben het fantastisch gedaan !!!!

• 14 Juni 2014 - 16:46

Joke & Fred Van Der Ven :

Ja Carine en Pierre. Denk aan eventueel opblaas kussentjes voor de wooden busrit van Wae Rebo naar Labuan Bajo. Na de vakantie bellen we anders nog wel even voor wat tips.

• 14 Juni 2014 - 18:00

Ilse:

Geweldige reis met mooie foto's!
    En ook nog voetbal gekeken. Bij ons was de feestvreugde wat minder, maar er heeft niemand op de bank geslapen haha!
    Geniet ervan en tot de volgende keer!

• 14 Juni 2014 - 19:29

Carin:

Het is toch niet te geloven dat je, zover weg van huis, nog steeds met velen de voetbalwedstrijd kan zien. Wat zullen ze opgekeken hebben die 5 keer dat jullie vast en zeker totaal uit je dak gingen.
    Dus nu op naar de Komodovaraan toe? lijkt me een heel eng beest, een hagedis van 3 meter........ieuw.

Nou luitjes, geniet van de vrije dag en weer heel veel plezier verder nog.

• 16 Juni 2014 - 00:23

Roelof & Martha:

Fred & Joke,

Leuk om de reis die wij vier jaar geleden hebben gemaakt nog een keer te beleven met jullie teksten en foto's. De bootreis van Flores richting Sumbawa vonden we geweldig en natuurlijk de enorme Komodo-varanen zijn heel apart. Na de zilverrug van vorig jaar nu weer een nieuwe ervaring op dierengebied. Geniet nog met volle teugen van jullie reis, wij genieten mee met jullie tweetjes.
    Groetjes,
    Martha & Roelof

• 19 Juni 2014 - 18:43

Barbara:

Echt attent zeg, zitten jullie daar ver weg maar wel nog aan onze Stan denken.
    Was erg leuk.
    En zit je daar verg weg kun je ook nog de voetbalwedstrijd bekijken.