Victoria Falls - sunset cruise - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Victoria Falls - sunset cruise - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Victoria Falls - sunset cruise

Door: Joke & Fred

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

10 Augustus 2011 | Zimbabwe, Victoria Falls

Na het olifanten avontuur lekker bij het zwembad gelegen. Zwembaden komen we volgens mij de komende dagen niet tegen en zwemmen met krokodillen en nijlpaarden is toch niet ons ding.
Om half vier werden we opgehaald voor de sunset cruise. Heerlijk op een grote catmaran met je eigen tafeltje, hapjes en drankjes. Langs de oever krokodillen en olifanten. In het water de nijlpaarden. Zo machtig mooi en heel anders dan Artis natuurlijk. Vanaf 6 uur ging de zon langzam zakken en konden we prachtige plaatjes maken. De boot ging dwars op de Zambezi liggen en het was een echte Afrikaanse zonsondergang. Prachtige kleuren zoals we die kennen van foto's en natuurfilms.
Straks onze tas verder inpakken en dan is het weer even gedaan met een luxe lodge. Vanavond slaan we ons tentenkamp op in het Chobe natural Park. Ach luxe, hier zijn is al geweldig! Wanneer er weer een computer in de buurt is kom ik weer terug.
Wordt vervolgd................

• 11 Augustus 2011 - 07:43

Diny:

geweldig wat een mooie foto's!!!
    goede reis verder, xxx

• 11 Augustus 2011 - 08:54

Lia:

En alweer een verslag, leuk hoor. Jullie houden ons goed op de hoogte. En super dat we nu ook foto's kunnen kijken... en wat voor foto's! Zit hier in het hoge noorden heerlijk te genieten. Succes met kamperen ;-)

• 11 Augustus 2011 - 10:29

Wil:

heerlijk weer een verslag en wat een prachtige foto's. Fantastisch dat je de tijd neemt om ons hier... van jullie avonturen op de hoogte te houden.
    Goede reis verder.

• 11 Augustus 2011 - 14:52

Jannie:

Gewelgig wat een mooie natuur.

• 11 Augustus 2011 - 14:52

Jannie:

moet natuurlijk geweldig zijn!!!!!!

• 11 Augustus 2011 - 18:23

Lammert:

prachtige foto's.....kan me goed voorstellen dat jullie intens genieten. Leuk beeld trouwens...die witte :).

• 11 Augustus 2011 - 20:22

Ma En Pa V.d.Ven:

Het begin lijkt ons al schitterend als dat zo doorgaat staat jullie nog veel moois te wachten.Veel plezier.

• 11 Augustus 2011 - 20:27

Alie:

Wow!!!!! Echt supermooi daar! Geniet er van! Dikke kus voor jullie 4en.xxx

• 11 Augustus 2011 - 21:19

Thea:

Gave foto's; vooral die met de afrikaanse ondergaande zon! Geniet verder van jullie reis

• 13 Augustus 2011 - 10:54

Klasien:

Wat een mooie foto's, wat een avontuur al in een paar dagen tijd! Leuk om jullie te volgen. Heel veel plezier! Liefs Klasien

• 18 Augustus 2011 - 18:49

Lammert:

Waar zijn ze nu?

• 20 Augustus 2011 - 17:55

Hamid & Nazila:

Hallo allemaal, Wat een geweldig natuur en prachtige foto's. Geniet van jullie reis.

• 21 Augustus 2011 - 13:32

Barbara:

Jeetje zeg,

we zijn net terug ook van een mooie reis Cuba. Maar als ik weer die Falls zie....geniet zoveel je kan. En geen buikloop meer he....