Kilometers vreten - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Kilometers vreten - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Kilometers vreten

Door: Joke & Fred

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

17 Augustus 2011 | Namibië, Windhoek

Tijens het ontbijt om half zeven zwemmen er nog een paar Nijlpaarden voorbij. Hierna vertrek en kilometers vreten. Via Rundu en Grootfontein naar Etosha National Park. Namutoni camp is vandaag de eindbestemming. In Grootfontein doen we de gebruikeijke inkopen. Bij de Spar, ja die hebben ze hier ook. Meteen een stopcontact verdeelblok gekocht. Iedereen heeft iets bij zich, aar niemand heeft iets dat hier past in Namibie en onze camera's hebben toch een volle accu nodig. In het restaurant van de Supermarkt even een Hamburger en friet. Alleen geen mayonaise. Wat doe je dan met de Spar ernaast....je gaat even naar binnen en koop een knijpfles. In Namutoni hebben we een verdroogd grasveld als plek voor onze tenten. Op een veldje er naast staat ook een Overlandtruck met 27 Nederlanders! Wat reizen wij dan luxe met z'n twaalven. 's Avond nog even naar de verlichte waterhole. Veel Olifanten,zebra's en gnoes, maar de ontbrekende leeuw en neushoorn (van de big five) hebben we nog niet gezien.

• 23 Augustus 2011 - 10:11

Pa V.d.Ven:

Die leeuw mag geen obsessie worden hoor.