Adrenaline - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Adrenaline - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Adrenaline

Door: Joke & Fred

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

22 Augustus 2011 | Namibië, Swakopmund

Heerlijk geslapen. Het gaat een spannende dag worden. Om 10.00 uur worden we opgehaald en vertrekken naar het vliegveld. Joke gaat Skydiven. Een tandem sprong met een parachutist boven de woestijn. Via zanderige woestijnwegen komen we aan bij het kleine vliegveldje. Een houten gebouwtje en een zanderige stijg en landingstrip. Uitleg wat je moet doen, het pak aan en hop met Sarah het vliegtuig in. Een andere durfal uit onze groep.
Once in a lifetime, dus hebben we er maar een camera man bijgenomen die gelijktijdig springt en alles filmt. Ik doe het wel vanaf de grond.
Joke vond het een geweldige ervaring. Helemaal niet eng. (allerlei fotos volgen nog want de internet verbinding is hier zo traag)
Ik ben 's middags gaan quad rijden in de zandduinen. Ook dit was geweldig, maar natuurlijk niet zo spectaculair als Joke d'r sprong.
Ruud is op dit moment ziek, waarschijnlijk griep. Kiki, Joke en ik gaan eten op de pier.
Het motregent nu een beetje. De tweede keer in twee jaar. Kan je dat geloven? Morgen word het alweer beter.
Of er de komende dagen internet faciliteiten zijn weet ik niet. We gaan dieper de woestijn van Namibie in.


Filmpje van Joke haar Skydive
http://youtu.be/BQuaDHbBhXg



dus wordt vervolgd......

  • 22 Augustus 2011 - 18:31

    Wil En Roel:

    wat een bikkel is Joke, voor geen miljoen doe ik het haar na. Super Joke!

  • 22 Augustus 2011 - 19:31

    Barbara:

    OOOOOOOOOOOOO, jullie weten niet hoe snel ik weer die kant op wil.
    Al maken jullie verhalen veel goed.
    En ja Joke..dat doe ik je niet na.

    Wanner de Himba's???

  • 22 Augustus 2011 - 19:32

    Melody:

    We zijn trots op je. Rohan vind het erg leuk dat hij zo'n stoere oma heeft. We vinden het grappig dat je dit niet eng vind en rijden op een quad wel. Nog veel plezier en niet te veel enge dingen meer doen, bungee jumpen of zo.

    Liefs Melody, Mike en dikke kus en knuffel van Rohan

  • 22 Augustus 2011 - 19:57

    Riordan:

    Awesome! Skydiven in plaats van quad rijden :) Ik ben benieuwd naar wat jullie nu nog meer gaan doen. Heel veel plezier en tot het volgende verslag!

    Liefs Riordan

  • 23 Augustus 2011 - 08:02

    Yvonne En Peter:

    O mijn god, niks voor mij. Ik blijf liever op de grond. AL lijkt het me wel een geweldige ervaring. Petje af, Joke !! Ben benieuwd naar de beelden.
    Fijne reis nog verder. Jullie verhalen zijn bijzonder leuk om te lezen.
    Liefs en groetjes,
    Yvonne en Peter

  • 23 Augustus 2011 - 08:45

    Diny:

    ohhh Joke mijn stoere zus, wat een mooie ervaring, ben zeer benieuwd naar de beelden en foto's!!!
    liefs Diny en co vanuit Spanje

  • 23 Augustus 2011 - 10:35

    Pa V.d.Ven:

    Skydiven en quadrijden lijkt ons een leuke afwisseling.We kijken met plezier uit naar de volgende verslagen.

  • 23 Augustus 2011 - 17:23

    Marianne En Johan:

    We hadden al even geen mail meer gehad, en nu opeens 11! We lezen ze in volgorde, het is een prachtige reis!

    Geniet ze, wij genieten mee. XXX Johan & Marianne

  • 24 Augustus 2011 - 15:50

    Klasien:

    Wat spannend zeg,skidiven, stoer hoor.
    Wat beleven jullie veel daarzo. Ik zie uit naar jullie volgende belevenissen. Veel plezier nog!! Liefs Klasien

  • 31 Augustus 2011 - 19:48

    Sylvana & Jan:

    Lieve luitjes, bedankt voor jullie geweldige kaart. Wij volgen jullie nog iedere avond. Het is net een spannend boek. Spreken jullie snel. Nog een fijne vakantie. Liefs Sylvana & Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke & Fred

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 49662

Voorgaande reizen:

14 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Fred & Joke in Cuba

02 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Fred & Joke op De Kleine Sunda Eilanden

21 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Fred & Joke in Oeganda

07 Augustus 2011 - 04 September 2011

Fred & Joke in Zuidelijk Afrika

Landen bezocht: